<< Proces zakupu Nasze gwarancje Kup >>


Ty kupujesz sztukę, my ryzyko bierzemy na siebie.


Jeśli kupujesz coś, czego tak naprawdę wcześniej nie widziałeś możesz czuć pewne ryzyko, dlatego, aby stworzyć Ci jak najlepsze warunki do podjęcia decyzji i zminimalizować wyżej wspomniane ryzyko przygotowaliśmy usługę, która daje Ci możliwość "przetestowania" kupionej przez Ciebie pracy. Szczegóły poniżej:

Nasi artyści, a także inne osoby zajmujące się sprzedażą prac pozwolą Ci przetestować swoją sztukę. Masz na to 14 dni od momentu odebrania pracy. Możesz w tym czasie obejrzeć produkt, ocenić go swym profesjonalnym okiem, potwierdzić to czy Ci się naprawdę podoba i w razie jakichkolwiek uwag lub w razie gdy Twe oczekiwania nie zostaną spełnione najzwyczajniej w świecie nam go zwracasz.

Jak to działa

  • Kupujesz pracę,
  • Zapłacone przez Ciebie pieniądze są przechowywane przez sztukonet.pl
  • Czekamy na Twoje potwierdzenie, że wszystko jest w porządku (do 10 dni)
  • Finalizujemy transakcję ze sprzedającym

Szczegóły dotyczące tej opcji możesz znaleźć w regulaminie.

Kilka dodatkowych pytań i odpowiedzi

1. Kiedy mogę ubiegać się o pełen zwrot kosztów?

Możesz to zrobić, jeśli:
  • Praca, którą otrzymałeś jest uszkodzona,
  • Otrzymałeś nie tę pracę, co trzeba,
  • Jesteś w stanie stwierdzić niespodziewane różnice takie jak np.
    • Inny rozmiar,
    • Praca nie jest wiernym odwzorowaniem zdjęcia na stronie serwisu,
    • Praca prezentuje inną kolorystykę
2. W jaki sposób mogę zwrócić pracę?

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Obecnie dostępna jest elektroniczna droga kontaktu (biuro@sztukonet.pl), a wkrótce będzie się z nami można skontaktować także telefonicznie. Postaramy się Was jak najlepiej poinformować i zapewnić jak najszybszy zwrot gotówki ( oczywiście w sytuacjach, które na to pozwolą). Proszę jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach zwrotu prac zakupionych w naszym serwisie:
  • Bezpiecznie zapakuj pracę - tak, aby nie było narażone na jakiekolwiek uszkodzenia,
  • Postaraj się dołączyć etykietę, która została wysłana w oryginalnej paczce,
  • Kontakt telefoniczny z nami jest także wskazany, w celu ustalenia szczegółów ewentualnego zwrotu,
  • Dla zapewnienia jak największego bezpieczeństwa prac, zalecamy użycia przesyłek kurierskich, które zapewniają dostawę "pod same drzwi" adresata, dają możliwość śledzenia przesyłki, a także wystawiają dowód dostarczenia i odbioru przesyłki.

Praca zostanie uznana za zwróconą wtedy i tylko wtedy, gdy kurier dostarczy nam dowód dostarczenia pracy lub gdy sprzedający poinformuje nas, że pracę otrzymał.
3. Co jeśli artysta ocenia swoją pracę inaczej niż ja?

Najczęstszym powodem jakichkolwiek różnic w ocenie pracy mogą być np: kolor, materiał z jakiego została stworzona praca, autentyczność i inne. Jeżeli wydaje Ci się, że coś jest nie tak i czujesz się w jakikolwiek sposób oszukany najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z nami. Postaramy się w Twoim imieniu rozwiązać sprawę z artystą, który może postrzegać rzeczywistość w nieznacznie odmienny sposób od Ciebie.

Oczywiście nie wolno Ci także zapominać, ze to Ty jesteś najważniejszą stroną w całej transakcji i to Ty powinieneś być zadowolony z zakupionego towaru, dlatego serdecznie prosimy o zgłaszanie wszystkich incydentów, które w jakikolwiek sposób mogłyby sprawić, że Twoje zadowolenie się zmniejszy. Zareagujemy natychmiast, a w ekstremalnych przypadkach będziemy niechcianych sprzedawców po prostu usuwać z naszego serwisu.


logo
Skontaktuj się z nami
Wyślij
loading